kalas!!!!

jaha då har vi haft kalas för mig och christian.

Fredag: Jag hämtade sofie kl 14:00 sen när vi kom till lidköping så åkte jag och sofie och handlade mat *mums*
Och självklart lite saker till tårtan *smaskens*.
Sen åkte vi ut till Hovby och gjorde i ordning till kalaset.



Lördag:  Hämta borden till i morgon.. det är ju rätt så bra att folk får sitta på stolar när dom ska äta och ha tallrikarna på något också :P
På kvällen hade vi mys pys med chips och godis :P

Söndag:  Kalas dag =)

De kom 29 personer och vi hade köpt smörgåstårta till 37 personer haha så christian fik ta med sig till jobbet :P
jag vakande på morgonen med en dunderförkylning mådde inte bra alls men de e ju bara att hålla minen :P



Måndag: Har inte sovit en blund på hela natten och feber 38 grader. Mår bajs.
hela dagen blev till att vara hemma och försöka bli frisk. Duschade bara 5 gånger och borstade tänderna med mint tandkräm för att kunna andas 8 gånger . Men jag överlever väl :P
 
Tisdag:  Jag fyller år och är fortfarande förkyld men mår lite bättre iaf. det ända jag är rädd för är att näsan ska trilla av :p Så min födelsedag blir till att vara hemma idag också men men huvud saken är väl att man blir frisk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0