Vad händer denna helgen da?

Fredag:
Ja idag så åkte jag till min pappa i vinninga för vi skulle byta till sommar därck tänkte vi.. men de kan jag ju säga att de va inte vänder till de alls... De va snö ta mig f*n över allt..
Så vi åkte in till stan för att äta lite frukost... de va gott.. Aritza följde också med..
sen efter de så åkte vi till konvux en sväng för att hämta lite blanketter efter de åkte vi till hovby för att hälsa på min svärfar lite, han och Tomas va där.
Sen åkte vi hem och kollade på tv och bara slappade.

Nemo ringde efter en stund och ville ses och ta en promenad, ja visst tänkte jag de kan vi göra så vi möttes och gick en sväng.. Sen ringde Tommy Min plast "svärfar" om man nu akn kalla de så =P Han sa att dom skulle hämta Aritza innom en timma och de gjorde dom.. så nu är hon hemma i Tibro igen.. men jag ska allt hälsa på henne på söndag igen.
De e riktigt skönt att ha en hund vid sin sida när man känner sig lite nere och ensam.

Så nu sitter jag här hemma och väntar på att Sofie ska komma de ska bli riktigt mysigt..
Lennart min "riktiga" Svärfar ska hämta henne idag, så de blir väl mys pys ikväll med..

Lördag:
Gå upp vid 03,30 duscha och göra sig lite fräch för att sedan åka till skövde för att sedan åka därifrån till Skåne för att tävla i Line Dancen de ska bli kul..
*Önska mig lycka till* =)
så jag ska spendera hela dagen i skåne så jag kommer inte hem förän på natten någon gång =P
Men jag åker faktiskt inte dit för att vinna jag åker dit för att visa vad jag kan och för att ha roligt och inget annat.

Söndag:
Vakna =)
Sen fixa iordning mig lite för att sedan åka hem till min svärmor och äta middag och sofie ska med =P
De ska bli riktigt trevligt =)

jaja nu vet ni vad jag ska göra i helgen iaf =P

Puts och Kråm önska mig lycka till ; ) //Doris i dansskor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0