Hemska människor de finns

http://svtplay.se/t/103472/dokument_utifran

Kolla på denna länken och säg mig via kommentarer vad ni ser.. för enligt mig är detta fruktansvärt.. jag kunde inte ens se 14 minuter i sträck utan att börja gråta..
Jag tycker definitivt att vi ska göra någonting åt detta.. och jag hoppas att de inte bara är jag som tycker detta..

jag ber er detta är 52 minuter vad verklighet bland djurväden som ni ser..

Jag varnar också känsliga tittare för detta hemska program.. tycker ni att de är hemskt i början så kommer de bli värre men slutet bådar ganska bra..Inte fullständigt bra men de är iaf en förbättring..

tack på för hand /en doris som står för att detta måste göra någonting åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0