Fy fan!

Fy fan för att vara arbetslös jag hatar de.. för de första så rinner dagarna bara iväg.
för de andra så har man inte dent iden man behöver.
för de tredje så är man konstant trött.

jag ber om ursäkt till alla mina vänner som jag inte hinner med.
jag vet inte varför de blir så m,en jag könner bara att jag orkar inte men samtidigt så vill jag ha kontakt med alla jag känner men jag inte tid att träffa dom.

Jessica jag ber så jätte mycket om ursäkt för att jag aldrig hör av mig.
jag vet att de är jävligt dålig stil av mig.
Saknar dig, de gör jag allt men jag fattar inte varför jag inte hör av mig.


orkar fan inte mer snart jag måste skaffa mig ett jobb.. visst jags ka börja jobba för pappa men jag vill hinna med mer..
träningen, kompisar, tjejkvällar, familjen osv.

men de känns inte som jag hinner med någonting.

  • Sofia Ringqvist du är en ängel som förstår mig. <3 Love you
  • Nemo Love you för att du lyssnar och alltid har funnits där för mig. <3
  • Brorsan Love you <3

    jag känner inte för att festa längre utan jag vill bara va hemma med min familj men ajg vet att de inte går de heller för då glömmer man av vännerna också och de funkar inte så.'

    Men dom riktiga vännerna är dom som förstår att min dagar som festis är över och att jag vill och måste spendera tid med min familj.
    dom som förstår de är dom som står mig närmast.
    Man måste inte höras varje dag och så fort man ringer så kan man bara fråga "hur mår du"?

    Live rinner undan, vad gör man åt de? älskar dig christian du är mitt liv, du och jag mot världen!!!

Kommentarer
Postat av: wunderbaum mästaren

att gå hemma är pest och pinna. men man vänjer sig. tro mig ja vet va ja talar om. har gått hemma i över 5 år nu.



man kan ha många kompisar men man har bara några få riktigt bra vänner.



2009-01-08 @ 13:42:05
URL: http://shadowlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0