Födelsedagar och helgen =)

Fredag: Ja då vad e fredag.. fredagen började med att jag vaknade och kände att hjärtat slog jätte hårt och jag hade svårt att andas.. jag tänkte att jag åker hem till mamma och pappa och tar blodtrycket och pulsen så får vi se vad jag har.
10:00 hade 124 i puls och de e ganska mycket för att avra jag jag ska väl ha rund max 80 där nån stans..
12:00 hade jag 150 då ringde jag in till sjukhusrådgivningen och frågade vad jag skulle göra åt de om de fanns något..
men dom ville att jag skulle åka in till Guldvingen och prata med en doktor ifall ifall de skulle vara nått..
Så de gjorde jag..så dom lyssnade på mina lungor och hjärta ochdom skickade iväg mig till sjukhuset i Lidköping för att göra en kontroll och i värsta fall en röntgen da.. men jag va lite stressad för kl 17:00 skulle vi åka till Tibro för att hämta Sofie och sen sova hos svärmor så jag hörde med läkaren da om dom kunde få de att gå lite fortare och de kunde dom.. för att slippa röntgen da så tog dom blodprov (som jag älskar så mycket ) *Ljuger* Men dom tog de i alla fall och jag bet i hop.. dom tog i handleden och i armväcket.
jag blev mycket förvånad när de i handleden inte alls gjorde så ont som de e armväcket men men =)
jag fick tillslut åka iväg da och då åkte jag hem för att packa mina saker och sedan bar de iväg till Tibro.

När vi kom dit va de mat på bordet, de va gott..
hjärtat slog fortfarande mycket hårt.
Vi gick och la oss tidigt den kvällen.

Lördag: Lördagen va lugn va vaknade tidigt och gick ut på trappan för att känna morgon luften den va underbar..
hjärtat slog fortfarande hårt men vad jag kunde räkna till så hade jag inte alls så hög som jag hade dagen innan.
Vi gjorde iordning oss för att åka iväg på fordträffen som var i Tirbo.
De va jag christian, Sofie och Moa.
Som max va vi runt 25 fordar som kom dit, dom va mycket fina.
Vi åkte ju i ford 63:an men de gick allt bra de med =)
Det började kl 10:00 och vi åkte hem vid 14:00 för då började folket att röra sig hemmåt.
Vi åkte hem till Christians moster Kari och fikade lite och så Christians mormor och morfar va också där.=)
sen skulle vi åka hem till Moa igen. 
Moa är då christians minsta lilla syster.
När vi kom hem hade tommy kokat korv till oss men jag va så mätt så de gick bara inte =9
Hjärtat slog så hårt så jag började bli yr så jag la mig en stund.

Sofie och Moa hoppade stutsmatta hela dagen haha..Stuts Stuts =)
De va meningen att jag skulle ha jobbat på Söndagen men jag ringde till min Chef och frågade honom vad han tyckte och han sa att jag inte skulle göra de om jag fortfarande kände mig dålig.
Så jag stannade i Tibro de va lika bra de för på kvällen så började hjärtat och andingen bli så dåligt så jag fick ta mig lite medicin och gå coh lägga mig.

Söndagen: ja idag blir de bara lugnt.. vi åt lite fukost och moa och Sofie.. hmm ja gissa var dom va.. JO i stutsmattan hela dagen haha..
Christian,Moa,Tommy ,Sofie och jag åkte till karlsborg och kollade på en fästning och ett gammalt övergivet sjukhus (Läskigt) Och ner till en jätte fin Fyr vid stranden och där fikade vi..
Jo fadde va också med de e Moas hund (Vit Schäfer) också åkte vi och kollade på Tommys och Evas båt (Lady Moa)
sen åkte vi till Hjo och åt en polisbricka de va 150g hamburgare med pommes och dricka de va gott..
Sen åkte vi hem till Tibro igen och då va vi så trötta så vi gick och la oss en stund.
Tillslut kom Charlotte som är Christians älsta lilla syster =9
Hon och hennes kille kom och lämnade Kenzo som är en liten schäfer valp för hans ägare skulle komma och hämta honom idag.
Så då fick jag träffa honom också de va trevligt.
Medans jag stannade kvar och pratade med honom så va Christian hos sin mormor och morfar också skulle han lämna Sofie också =).
Men tillslut kom chritsian och då åkte vi hem och när vi kom hem ååå gud va trötta vi va så de blev en film och sen sängen *Snark*
 
de va lite synd att jag missade dansen på Söndagen men jag hade aldrig orkat med att dansa när jag hade så ont och knappt kunde andas.

Men nu hoppar jag över måndagen för där gjorde jag inget men Tisdagen: Då va jag hemma hos mamma och pappa ens väng sen åkte jag och mamma och handlade massa mat *Mums* sen åkte jag hem och väntade på att Älsklingen skulle komma hem så i kudne åka ut till Hovby och jag kunde fortsätta måla husvagnen så nu ahr jag målat de vita och de blåa i husvagnen och fyyy faaan va snyggt de blir =)
sen på kvällen någon gång så åkte vi hem och åt lite och sen film och sängen =)


På fredag: då blir de kalas för på Torsdag så fyller Älsklingen år och på fredag kommer svärmor med familj och på lördagen blir de kalas igen för då kommer svärfar och ingela och min mamma och pappa.. de ska bli kul =)
Grattis till oss båda då för jag fyller ju år på Måndagen da =)
Så de skilljer 4 dagar mellan oss..
Och vet ni vem mer som fyller år på torsdagen förutom min älskade älskling jo NEMO <3 Min älskade firre 
sen fyller också Sofia år ... fan de e många som fyller år den dagen  jaja GRATTIS till alla =)
 
Puss och kram skummbanan eran älskade Doris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0