Du kommer aldrig att se mig gråta!!

Jag är inte den typen som får mitt hjärta brustet, som bryter ihop och gråter.
För jag lämnar aldrig mitt hjärta så öppet, de gjorde aldrig ont att ta farväl.
Relationer gick inte djupt in i mitt hjärta.
Fattade aldrig de där med att bli älskad.
Och man kan säga att "jag älskar dig så mycket" Men för tillfället så betydde de ingenting.

Mitt sinne är borta
Jag snurrar runt
Och djupt inne i mig drunknar jag av min egna tårar.
Jag tappar greppet, vad är de som händer?

Detta är hur jag känner!!


Denna gången var anorlunda, kändes precis som jag va ett offer.
och de skar mig som en kniv när du gick i från mitt liv.
Och nu är jag i denna possition, och jag har alla symptom.
Av en tjej med ett brustet hjärta.
Men oavsätt vad så kommer du aldrig få se mig gråta.

Hände detta när du sa till mig att du älskade mig för första gången?
För de gör ont i mig att släppa dom orden.
Kankse är för att vi spenderade så mycket tid ihop.
Och att jag vet att de finns inte mera.
Jag skulle aldrig ha låtit dig hålla om mig.
De kanske är därför jag är så ledsen av att se oss ifrån varandra.
Jag kom till till värden med flit.
Och jag kan inte fatta hur du gjorde för att jag, efter allt fortfarande kan älska dig så mycket.

Hur jag kom hit med dig de kommer jag aldrig att förstå.
Jag menade inte att de skulle bli så personligt.
Efter allt jag har försökt att göra för att inte tänka på dig och alla frågon och vilka svar jag skulle fått.
Efter all den tid som jag har försökt att sluta älska dig.
Jag har ett brustet hjärta efter dig som aldrig kan läka helt.
Och jag kommer inte att visa dig att de gör ont i mig.

Detta är hur jag Känner!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nä men va kul du hörde av dej ... Ja det är härligt med hundars livet och det är kulll att badar med hundar ..... Välkomnen tillbaka läsa min blogg...

ska framföra micke från dig ...varmt kram till er från oss.....

2008-11-08 @ 07:48:42
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: micke

Nej jag hoppas jag slipper se dig gråta men jag hoppas jag får se ett stort stort leende på er två om ett tag och hoppas ni orkar komma ner någon eftermiddá och hälsa på en knäppgök på dåranars paradis. Ha det så gött så hörs och störs vi "LARSSON"

2008-11-08 @ 09:22:07
Postat av: Åsa

hej du.... jo det vore kul att ni komma till oss och besöka oss.. jag skulle blir jätte jätet glad att ni kom på besök..... och larsson hälsa till christer att hans röd mobil är knäpp som radera borta hans mobil nummer.. och han vill att han ska sms honom med hans nummer så han vill gärna sms till christer... hör av honom...



många varmt kram... ( jag kommer att add dig på msn så du vet.. ja ghar din msn adress på min blogg .. okey för dig ) // åsaa

2008-11-08 @ 21:04:02
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: carina

hoppas du har det bra och att du snart kommer fram på gården som ett yrväder som du brukar kram på dej från oss på backen

2008-11-09 @ 20:37:15
Postat av: Åsa

Vad bra du be din christian att sms micke.. han blev Förirrad att han "radera" den nummer.. men han säger den radera själv.. ( hehe )

Jaa... hoppa vi kan chatta på MSn om du har emot min MSn adresss??

ja vore trevligt att chatta med dig / er..

Joo här är bra med oss men tråkigt micke åkt hem i går .. snyft....

KRAAAQM

2008-11-10 @ 05:34:02
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0