Stress,längtan och nervositet

idag har de vart en stressig dag.
Först kl 9 åkte jag hem till pappa och tjötade med honom en bra stund sen åkte jag hem till tina vi ska färga håret på henne idag och fixa naglarna.. Sen direkt Hem till pappa igen skulle hämta Tält sängen för Moa och sofie kommer i helgen!
Sen efter de åka hem till tina igen då va Sofia där och tina satt med färg i huvudet hehe =P
Tina sköljde ur håret och hör och häpna de blev rött =P ........Precis som vi väntade oss =P
Sen så fixade jag hennes naglar för vi måste ju vara fina nu när de e tävling i dansen i morgon *NERVÖS*
Men tina ska ju visserligen inte vara med och tävla *Fegis =P*
och nu da så är jag hemma och väntar på att christian ska komma hem så vi kan åka till vinninga lämna klänningen som jag ska ha på mig i morgon så mamma kan styka den sen åka till Tibro hämta töserna.
Sen åka till vinninga igen hämta klänningen och sen åka hem och äta våfflor *Mums*
Sen blir de till att sova och sen upp i morgon åka hem till tina vid 8 och sen iväg på tävligen =P

jag är skit nervös men de ska nog allt gå bra hehe.. vi är ju så fina allihop messt jag och Fia då visserligen men ;)

Ne nu ska jag göra iordning lite här hemma.. önska mig lycka till tills i morgon =D

Puss kram hehe //Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0