Vem Fan Är Axel???

haha ja jag sitter här i min säng och tänker tillbaka på dagarna jag har spenderat ihop med Karin o Peter fy fan va galet haha...
Karin ringde mig i Söndags och frågade om jag vill följa med henne och mörda och då tänkte jag va fan har hon fått fri släpp nu...
Men nej jag hade bara missförstått allt, hon ville att jag skulle följa med och fiska haha.. de e ju nästan mord för oss eftersom både jag och karin är fiskar (Nemo o Doris) Men i vilket fall så följde jag med om och fiskade då..
De blev inga fiskar *Pust* ;) jag tror inte dom gillar bröd och chocklad hehe men Jag fick ändå stor fångsten haha.. Jag fick en Mussla =D
 vi hade så jävla kul och de ska ni får se på kort..

Och Nu Undrar jag Vem Fan Är Axel???



Sen efter fiskandet så åkte vi hem till peter och lagade hemma gjord pizza de va gott som fan..
efter maten och en lång tids flummande haha så kollade vi på film och sen körde peter hem mig.



Dagen efter så va jag hemma och slappade för jag hade ingen bensin så jag kunde inte ta mig någonstans
Så jag satt på röven i vinninga och solade lite och gick omkring så jag blev så jävla rastlös jag är ju van vid att röra på mig hela tiden typ med Zeke och så men nej inte den dagen, så rätt som de va så ringde jag till Nemo igen da och dom kom och räddade mig tack för de..

Då kom vi på att vi va sugna på blåbärs paj så vi åkte och skulle handla ingridienser till detta da då fick jag en jätte fin prisent av Peter Jag fick ett durkslag som va baby blått hehe... han ville att jag skulle ha de på huvet.. så visst de hade jag och så åkte vi runt i stan och jag hade detta på huvudet..
Förstår inte varför folk glodde så har dom aldrig sett en människa med ett durkslag på huvet förut =P

Efter vårat lilla strög runt stan så åkte vi hem till peter igen och laga blåbärspaj och kollade på film.. 
Idag fick jag upp Karin och Peter rätt bra för jag coh Nemo dirskuterade igår att vi skulle storstäda peters lägenhet för de va ju ett tag sen *Host*
Och mycket riktigt så gjorde vi detta.. Vi kom ganska långt hehe.. sen kom jag på att jag måste hem för jag ska ju upp till KSS i morgon hehe..

Kommentarer
Postat av: Indianerna kallar mig

Det var 2 Karin, och en fez! HAHAHAHAHAHA!

2008-05-15 @ 08:44:57
Postat av: Anonym

Indianerna kallar mig Jhoh ahnés, "Han som smyger omkring" på svenska. Så skrev jag, och hör sen!

2008-05-15 @ 08:50:34
Postat av: jess

jaså.. uppe sent ser ja:P
Nja, de är väl lite allt möjligt som tynger en, inget som ja vill prata om så. men de löser sig nog:) Peace jess

2008-05-15 @ 12:33:59
URL: http://timewilltell..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0