Kvällningen!

Tja ikväll har man inte gjort så mycket har messt suttit framför dumburken och kollar runt Skrivit med Jessica väldrigt mycket och de har varit mycket trevligt att lära känna henne.. vi konstaterade att vu har väligt mycket gemensamt.
Så vi har bestämt att i morgon så ska jag till Mariestad och träffa henne med zeke och gå 1 Mil hehe.. de ska bli kul.. och intresant att få träffa henne lite mer än bara typ 20 minuter som gången innan.

Vad ska man skriva nu da.. hmm jo jag ska ju få ny mobil nu va pappi..
Jag behöver egentligen ingen ny mobil för jag trivs med den jag har, har ju haft den i 4 år nu snart 5 så jag börjar ju bli fest vid den lille stackarn hehe.. men i vilket fall ska jag byta mobil da pga att jag ska få nått stags abonnemang.. och då fick man vist en telefon på köpet.. sen om jag byter tillbaka de vet man aldrig hehe =P

Jupp så så leker livet med mig.. Ha de fint iaf.. skriver väl i morgon igen..

Puss o Kram Tulipan /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0