Kungshamn!

Så då har man firat sin födelsedag också da =)
Vi va en jävla massa folk hehe..
Sofia,Brorsan,Mia, Sandra M,Johan; Robert,Tina, Karin V,Peter,Nathalie, Smygarn,Coffe, Linus M,Fisken, kim Och bohman med tjej kom en sväng men dom åkte sen om jag nu har glömt någon så ber jag om ursäkt hehe..

I vilket fall så hade vi as kul.. Kim och linus va gör fulla redan när vi kom dit hehe.. Så dom va fullast hela kvällen hehe.. Men Vi andra vi drack med måtta och grillade och hade as kul.. Jag och kim ramlade ner för trappan och Linus han skadade sig han med men inget vet hur han vakande bara dagen efter med sår precis överallt hehe =)

Men vi grillade jätte gott kött och fina presenter fick jag också så de va gör kul..Jag vill tacka alla som kom och alla som kom ihåg min födelsedag.. för dom som inte har förstått så fyllde jag 20 år hehe :P
Och hälst vill jag tacka min Älskade bror för att han för de första kom dit och kunde vara med och sen för att han va så himla stilig.. jag började gråta för han kom i sin kostym och alltihopa Tack, Älskar dig!!!

Men mer om detta + bilder kommer senare jag hade själv ingen kamera så jag måste få tag i alla som hade kamera med sig hehe..

Ha de bra iaf och tack än en gång till alla!

over and out // Doris

P.s just de ja Peter den lille skiten backade in i min bil på vägen ner hehe men de gör inget för de blev inget men bara så alla vet hehe :P Förlåt peter om du läser detta men jag va tvungen att mobba dig lite iaf hehe =)
D.s

Kommentarer
Postat av: Mannen, Myten o Legenden

de va inte ja som backade, de va marken som flytta på sej......

2008-05-06 @ 21:05:05
Postat av: Anonym

de va inte ja som backade, de va marken som flytta på sej......

2008-05-06 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0