Jag hoppas jag klarar mig fint utan dig!!

Ja de hoppas jag verkligen för nu jävlar ska jag lägga ner dig Ciggaretten!!
 
Idag den 15 Maj ska jag sluta röka och än så länge har de gått bra jag la rakt av och har inte rökt nått idag!
Humöret har väl varit lite frustrerande men va fan de får de va .. nu ska jag ut och springa ett varv i spåret tänkte jag för jag har bara legat inne hela dan och slappat idag.. och de e inte typiskt mig!!

Jag brukar ju alltid vara ute och röra på mig med Zeke Plutten och med andra hundar och vänner jag står inte stilla en sekund!


image91

Och detta är till kim om han läser vill du att jag tar bort bilden så gör jag de de e bara att skriva en kommentar!
Men jag tycker att han är väldigt fin på denna bilden..


Over and out/Karin

Kommentarer
Postat av: Jess

Okey, de är lugnt alltså:)många som frågat om just de inlägget... för vissa kan man inte ha en dålig da verkar de som.. hehe!
La till dig på msn iallafall... så skriva gör vi säkert:P

Peace / jess

2008-05-15 @ 21:57:57
URL: http://timewilltell..blogg.se
Postat av: Jess

Lycka till med slutaröka projektet.. hehe!

2008-05-15 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0