Hmmm

Ja så sitter man hemma och tänker på allt som har hänt den senaste tiden.

Om man tänker tillbaka sen årskiftet så har de ju hänt en del om man säger så men jag tror att detta kommer att bli ett bra år iaf.
Kolla bara på kungshamns resan den va väl lyckad alla tyckte det var jätte fint där nere och allt sånt men jag har sagt de att vi åker snart dit igen och då jävlar i min lilla låda de ska jag säga er.. då stannar vi en hel helg och festar och har jätte trevligt...
Och väderet var ju jätte lyckat de va sol hela tiden helt underbart..
Men vad har man mer gått egenom då förutom de.. ja jag har varit i stockholm med min mamma och min moster.. de va väldigt kul..
Sen hmm.. väligt mycket festande men ändå inte så mycket så man behöver skämmas =P

tja vad ska man komma på mer da? jag är ju som sagt ganska mycket Doris så jag kommer ju inte ihåg så mycket om vad som har hänt =P

Men vad ska man skriva mer då inte bara vad som har hänt utan vad kommer hända kanske?

Tjaa... hmm... knak..brak... *Tänker*

Jag ska skaffa mig ett jobb ta mig fan annars så startar jag eget sen vill jag resa och sen skaffa mig en lägenhet och en egen hund =P de skulle då fan inte sitta fel..

de finns så mycket som man vill men aldrig får men man kan ju alltid önska sig.. hehe :P

Jaja kommer kanske på något mer att skriva om ikväll hehe.. Ha de bra tack och hej /Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0