Gårdagen

Ja så va man hemma idag igen da.. har inte gjort så mycket förutom att vakna och duscha..

Var ju med Peter o Nemo igår och vi drack öl och kollade på Hockeyn.
Efter Hockeyn så spelade vi GuitarHero och de va första gången jag spelade detta men fan jag fick in knycken med en gång hehe.. allt som allt så va de Peter, Nemo; Smygarn så klart, Lina och Emil.
Sen gick vi till Majos och drack lite där och hade gör trevligt där träffade vi många gamla vänner typ Mördarn och så vidare.. De va la trevligt =) Men men efter de så blev de ju så klart efterfest hos peter igen da så på väg till Peter så flumamde jag och Smygarn om kring lite hehe.. vi ringde och trackade Putte Bajj Bajj hela  vägen hem och pratade in på hans telesvar i 5 minuter och 30 sekunder =P  2 ggr =P han är nog inte så glad på oss idag tror inte jag =D men men va fan vem bryr sig.. Jag hade jävligt skoj iaf.. men nu ska jag sätta mig och glo på Tv och äta Chocklad mmm Mums..

Hoppas allt är bra med er puss kram och nyp i stjärten /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0