Äntligen!!!

image92

**JIPPI**


Äntligen slipper jag gå hemma och inte göra någonting.. jag har äntligen fått jobb..
Jag körde min pappa till stan för han skulle träffa nån snubbe och jag skulle hämta Zeke så de va la inte mer med de..

Rätt som de är så ringer min mobil och de är min älskade Bollnäs som ringer =D=D=D
Frågar lugnt och sansat hur jag mår och så sen frågar hon vill du ha jobb??
Då stannade mitt hjärta coh jag sa ja de e klart jag vill... och rätt som de är så ringer Sandras Chef och jag är på möte med henne och allt gick så fort så nu så börjar jag i Morgon TI Automotive!!!

Så jag och Bollnäs /Bandra va och hämtade Byxor och tröjor och skor till mig förut hehe =D

Helt underbart jag är så glad så jag vet inte var jag ska ta vägen asså!!!

Så jävla Glad // Doris

Kommentarer
Postat av: Smyg

Grattis! En mindre att fixa in på dafgård :P

2008-05-20 @ 23:44:28
Postat av: JcW

Grattis som faan! :D

2008-05-21 @ 01:18:23
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0