1 dagen på jobbet!

Så vad e första dagen på jobbet da..

Sov inget alls i natt... jag kunde verkligen inte sova pga av att jag va så jävla nervös..
Jag hade föst ingen nyckel till dörren så jag kunde inte komma in eller stämpa in.
Så jag fick smya  med en kille in som jobbade där hehe..
Kände mig väldrigt ut tittad men de gjorde jag väl bara för att jag va ny eller nått.. men sen så lärde jag mig väldrigt fort och jag jobbade med en kille från 7 till 11 sen slutade han så då fick jag jobba själv från 11:00- 16:00
och de va inga problem alls.. jag har ju bestämt att min robot då som heter AH nånting svårt ska heta Nikodemus
de tyckte jag va mycket passande för honom.. har ju börjat lyssna på Morfar Prosten igen.. lyssnade mycket på de när jag va liten med Anton karl och Nikodemus och självklart Prosten o Prostinnan hehe.. as bra ju =P
får jag en Robot till ska den heta Archimedes hehe och de e ju självklart från Svärdet i stenen hehe

Men iaf jobbet ahr g¨tt jätte bra timmarna bara flög iväg men jag antar att de är bara för att de va första dagen allt är nytt..
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik de e fan gött asså... tack vare Nemo min älskade lilla Fisk så har jag fått låna ett par hörlurar av henne så jag kan lyssna på musik när jag jobbar... Underbart.
De är ju telefon förbud på jobbet så vi får inte prata i telefon men vi får tack  och lov lyssna på musik.

Gött gött.. jaja ne nu ska jag sova eller ja försöka iaf.. kan va bra att göra de när man ska upp 6 i morgon.

pissa o gå och lägg er /Doris

Kommentarer
Postat av: JcW

Jo men det är väl nice. :D Tänk dig då i sommar när det blir lite varmare ute. :P HEHE

2008-05-23 @ 16:33:51
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0