Missat mycket!

Nu har ni missat nått så otroligt mycket.
Vi har fått ut Fia så hon har fått fälja med på krogen 2 helger i rad.

Första helgen: Jag gjorde igjorde iordning mig hos fia.. De va rickard (min Bror), Kim,Sofia och jag vi förfestade hos Coffe i kvänum de va as kul.. jag blev så full så jag minns förfesten men inte corners och inte fetrefesten hehe..

Ja asså de har hänt så mycket så jag orknar inte ens skriva allt vill ni veta nått så skriv en komentar så får jag skriva vad som hände där hehe... men iaf varför jag inte har skrivit på länge för att jag knappt är hemma längre jag sover för de mästa i stan.

Jag har äntligen fått tillbaka min Bror också Rickard jag älskar honom så ptrligt mycket så de är inte sant.
Meddelande till honom om han läser detta:
Jag älskar dig så otligt mycket snälla jag ber dig lämna mig inte, jag vet att jag ahr vart väligt Off de senaste men de e mycket nu coh de vet du.)

Så de va allt för mig fuck off and die eller nått Over and out /Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0