LångFredag!!!

Okey idag har jag varit med Pernilla i skara på hundutställning de va gött att får komma ut lite och inte va i lidköping hela tiden.. inte för att skara är så mycket roligare men ändå =P
De va Jag,Pernilla och hennes son Hampus.
Efter utställningen va vi på den gyllende bågen (Mc Donalds) oc åt mat de va gott.
Fetr e så åkte jag hem och bytte om till mjukiskläder för vi skulle ut med Zeke och Nestor fr första gång ihop.
De gick jätte bra dom hade gör ul ch nu är Zeke helt slut han bara ligger här på golvet och tittar på mig typ som om han vill säga "Jag är trött Karin får jag sova".
Han är söt. om ni inte redan har förstått de så är Zeke en hund (Kims Hund) =D

Så idag är de lång fredag asså... hmm.. vad händer..
JO de som händer är att de blir fest hos Fia jag vet inte vilka som ska dit förutom Coffe Brorsan, Mia ,Fia och jag då sen får vi se om Kim och coffe ska dit också.
Jag ahr ingen aning om vi ska ut eller inte men de märker vi Hehe.
 
jaja så ni får la veta mer en annan dag och se bilder och sånt om de nu blir några hehe..

Over and out/ Kairn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0