Rymdskepp!!

Haha denna helgen har fan varit kanon..

Fredag: Ringde till kim och frågade om jag skulle ta zeke efter jobbet för jag slutade kl 13:00 och åkte direkt och hämtade Zeke =D
Va ute och sprang med honom i ett par timmar men de va ju så varmt så han orkade inte så mycket..vid 4 hoppade jag in i duschen och gjorde iordning mig för jag hade bestämt mig för att festa men jag visste inte med vem eller var hehe.. så jag skickade ett sms till kim och frågade om jag fick fälja med till Håkan för han fyllde år och de va ju helt okey.
Så vid 5 va jag hemma hos Kim och vi åkte till systemet och ordnade och donade till sisst kom vi iväg till Håkan.
Där va grillningen i full gång så de blev grillade revbensspjäll med potatissallad och de va jätte gott.. Jag viste ju inte att de skulle bli någon mat där så jag åt ju innan så jag orkade tyvärr inte så mycket så kim fick äta upp resten av mitt + typ resten av alla andras mat också haha.. han åt som fan.. de tog aldrig slut hehe =P

På denna festen så va de Håkan,Carina, Carinas familj och en arbetskamrat till Håkan och han va 45 år och dyngrak haha.. han trodde att jag va 27 år och sen skrek han TJINGELING hela tiden och kallade sin chef för jävla as osv.. sen deckade han som tur va.. efter denna festen så gick vi till Pub Gabriel. Där träffade jag Finnen igen da haha.. och en massa annat folk hihi.
De va as kul..
Men de roligaste av allt var på vägen hem för ni förstår att mitt på torget så står johannesvittnen och bjuder på Kaffe mitt i natten och kim skulle ju prånt ha en kopp kaffe då..
Då frågar denna snubben:-vad tycker du om Jesus?
Kim: tja jag tror inte alls på honom jag tror på utomjordingar ja.
Johannesvittnen:Jasså
Kim: jupp Jag blev bortförd.. tror de va år... 19...1996 va de va karin?
Jag: ja de tror jag nog *Skrattet rinner snart över*
Då kom de en tjej och började diskutera
Tjejen: vad hände da vad såg du för nått?
Kim jag såg ett vitt ljus och sen frågade någon hur jag mådde
Tjejen: du är säker på att de vita ljuset inte va en bil och att du blev påkörd och sen frågade nån hur du mådde?
Kim:Jag tog faktiskt denna händelsen väldigt allvarligt, jag tänker inte prata med dig mer, nu går jag *Förbannad*

Sen gick vi och jag bröt totalt i hop jag viste inte var jag skulle ta vägen fy fan jag skrattade ända hem hehe =D
när vi kom hem så gick vi och la oss med en gång typ.

Lördag: Sov ju hos kim natten till idag.
Vaknade av att ajg ställt klockan för jag ska gå på stan med med föredetta svärmor och hjälpa henne att hitta några fina kläder =D
Så vi fikade lite och gick på stan de va väldigt trevligt.
Efter detta så åkte jag tillbaka till Kim och fick upp honom så vi åkte och badade med Sofia,Christian, Bira,Sigrid och självklart Älskade Zeke.
Ja alla badade utom christian till och med Kim doppade sig ,de tyckte jag va häftigt =D
Vi va där ett bra tag tills vi kollade på klockan och bsetämde oss för att åka hem göra iordning oss ifall vi skulle gå ut idag igen. så jag åkte hem och duschade och gjorde iordning mig sen iväg till stan igen.
Kom hem till kim drack öl ,de va gott!
Efter ett tag så ringde Håkan igen så vi gick och mötte han och hans kompisar.
Efter dtta hamnade vi på Majos då blev jag inte nyktrare kan jag säga haha..
jag mötte Finnen där med vi drack och hade as kul.. sen blev klockan 2 som alltid och vi gick hem då blev de efterfest.. och sen blev de att gå och lägga sig. Men fy fan va roligt vi hade

Söndag: Vaknade, gick upp, Kollade på Tv, Åkte och badade idag igen med Sofia,Christian, brorsan jag kim och hundarna igen da =D De va jätte skönt i vattnet så nu är de 3:de gången jag badar i år, och flera gånger kommer de bli =D
efter badet så blev de att åka hem till Kim igen och sen åkte jag hem blev as trött hehe.. Sen har jag varit och Ätit Pizza med Brorsan.

Nu: sitter jag och kollar på Wallander.
sen blir de nog sängen tror jag ska upp med Zeke i morgon innan jobbet.

Hoppas ni också har skrattat så mycket som jag =D Tack Kim d´för en underbar helg.

Puss och Kram vi syns på stan!

Kommentarer
Postat av: carina

kul o se dig i helgen förlåt för att jag inte var så social i lördaxs men hoppas att vi kan ut o gå me vovvarna snart krama nina/carina

2008-06-02 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0