Pullfor,Nötfor,Piggfor!

jag jobbade igår och dagen innan de som vanligt men efter jobbat nu sen i Måndags så har jag hämtat Peter från jobbet och Plockat upp nemo och flummat runt lite hihi..

så igår så plockade jag upp Nemo och Peter åkte och träffade Finnen en sväng tog en cigg eller 3 och sen åkte vi till Mc Donalds jag va så hungrig jag hade knappt ätit nått på hela dagen förutom när jag och Nemo var i Vinninga innan jag började jobba och vi va så rediga så vi åkte en bra bit med Inlines i Vinninga..
Som ni kanske Vet så är Nemo från vinninga från början så de kan ju vara kul att titta lite hur de har blivit där med åren.. visserligen ser jag ju de varje dag i princip men ändå =P

Ne fortsätter om Mc Donalds vi står i kön och ska beställa så der vi en lastbil med djurfoder och peter Kommer med den klockrena kommentaren..
Peter: VA?? Pullfor va fan!
Så typiskt Peter hehe.. =p

Efter de så åt vi och sen köra hem dom 2 nötterna och sen hem till sängen.. jag går ju upp tidigt fast än jag borde sova.. men jag åker in till stan och tar ut Zeke Bebis som vanligt och badar hihi de e gott =p

Vill Gratta En kompis till hennes bebis också GRATTIS GUMMAN!!

Men om vi ska fortsätta med dagens bravader så har de inte hänt så mycket jag ahr varit med Nemo som vanligt gick lite på stan hittade en as snygg bikini.
Kollade även på nya Inlines men dom köper jag inte förän jag får lön =P eller tillbaka på skatten vi får se =P

Sen vad e jobbet som vanligt men idag har de gått fort har busat väldigt mycket med arbetskamraten han är la typ 56 bast kanske as rolig..vi pratade åsnor och hästar och kossor osv hehe..

Sen har optikern sagt idag att han är blind haha.. as kul.. orkar inte skriva hela historien men kul va de..

jaja ne nu ska jag la sova antar jag.. Ska upp tidigt i morgon igen ut med Fiisen och hundarna och bada som vanligt antar jag =P

Förlåt Nemo men jag va tvungen.. vi flummade ju lite i Bilen också =P



Så nu ska jag nana.. men vi hörs la.. Puss kram och nyp i stjärten eller var ni vill.. //Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0