Lång promenader!

Ciggaretter :Pja så va de onsdag igår da.. va ute med Zeke som vanligt först gick jag och nemo spåret sen åkte jag hem gick ute med zeke i vinninga.. sen satte jag mig vid msn..
Och började skriva med Jessica.. de slutade med att jag åkte till Lugnås och träffade Jessica och vi gick ut coh gick ca 7 km.

Jessica Bruden!

Efter denna långa vandring så återvände vi till Jessicas hus och satt därutanför och rökte några sånna här
Ciggaretter :P

Sen efter många om och men så åkte jag hem och la mig i soffan med mina mjukiskläder och blegade på fotbollen som gick skit i vilket fall jävla fittor!!!!!
Satt och camade med en kompis Och han såg hur förbannad jag va och han satt och as garvade åt mig!
*Morr*

Men idag Mina kära pojkar och flickor så Drar coh och kompisarna till Coffes Sommarstuga i storeberg DE NI!!

Fan så Cool asså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0