Lämnad

dom stod mig så varmt om hjärtat, sen försvann du bara.
Vad gjorde jag för fel?
Vad hände över huvudtaget?
Kan du inte prata med mig och säga vad som har hänt.
Du är min familj jag vill hjälpa dig kan jag inte hjälpa dig så kan jag åtminstonde lyssna.
Snälla Snälla jag ber dig.,

Vad du är gör så kommer jag alltid att finnas vid din sida så som jag har gjort i alla år.
Jag kanske inte har funnits i din närhet men alltid i ditt hjärta så som du har funnits i mitt..
jag ber dig Lämna mig inte.
Jag hoppas jag betyder lika mycket för dig som du gör för mig. men jag tänker inte höra av mig till dig och störa
Du får höra av dig till mig i så fall. hur mycket jag än vill höra av mig till dig.
Du kanske kan låna en telefon och åtminstonde skicka ett sms och säga att du mår bra.

Saknar dig och älskar dig av hela mitt hjärta.

/Lilla syster yster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0