Fy fan vilken helg =D

Ja nu folket nu ska jag berätta för er att ni har missat massor!!

Torsdag: Jobabde fram till 11 typ och efter de åkte jag hem och duschade och tog av mig arbetskläderna och sen drog jag in ill stan!
Där träffade jag Nemo och peter Smygarn och hans fader sen ringde Finnen och sa att han skulle gå och äta och då åkte vi och hämtade honom så drack alla utom jag för jag körde men jag lovar att ajg tog igen de på både fredagen och lördagen sen hehe =D
Jag åkte hem vid 5 på morgonen typ =p men de gick bra =D

Fredagen:
Hade bestämt att dricka som vanligt =P men visste inte med vilka eller vem? så Blondie kom på att jag kan ju dricka med henne.. och vi blev ett par stycken de blev Jag, nemo, Peter, smygarn,Blondie, Finnen sen kom min älskade Sysling förbi också och hans kompis.. men de va bara en kort sväng men de va kul att se honom..
Fy fan va roligt vi hade och va full lilla Doris blev =D
Minns inte riktigt klockan där ett tag men vid 3 kanske så trallade jag hem till Kimmen för jag skulle sova där.. hoppas jag va tyst när jag kom in.. för jag mins inte riktigt =P men de va ingen som vanknade iaf =D

Lördagen: Vaknade upp och märkte en jätte kul sak.. Lina min lilla Lina va ju hemma hos Kim och Linus =d och hennes vän från London eller ja min vän också nu =D Så jag blev superglad..=D
Dom ville ju prånt då att jag skulle va me coch festa på kvällen och grilla och grejja så visst sa jag.. men först så gick vi ner till småbåtshamnen och solade en sväng sen gjorde jag Lina och Laura som Hon heter =D
Vi åkte till Vinninga och hämtade kläder som jag skulle ha på kvällen sen va de in till stan och köpte öl och tog ut pengar sen va de ut till tressberg och köpte vin och sen tillbaka och köpte Mat som vi skulle grilla.. och jag är ju så underbar så jag bjöd på detta för att mina vänner är underbara =D *visst är jag söt*

Sen kom vi hem till Kim jag duschade och killarna fick göra i ordning maten hehe
Sen la vi oss ute på gräset bakom kim och linus lägenhets hus och åt där och solade och blev jätte mätta =p jag och Lausa smög sedan in ås jag fick sminka mig lite =P
Efter vi fruntimmar va klara så gick vi fram på stan där de var Crusing.. så vi gick fram träffade finnen.. satte oss och kollade på alla bilarna och drack öl.. åå va glótt de va =D
Sen blev de gabriel och sen mins jag knappt nått mer =P
Sov ju då hos Linus och Kim men kim kan jag inte räkna med för han sov inte hemma..
Men Linus Lina Laura och Aida och jag efter festade till 08;00 på morgonen =D fast Lina gick och la sig där emellan men de kan jag förstå för mamma har sagt att man ska sova när man e trött =D

Söndagen:
Vaknade!! alla va jätte sletna haha.. men de fick vi vara..
men jag och Lina gick fram till Roma och åt Pizza bara vi 2 de va mysigt sen så gick vi tillbaka och då kom Kim hem sen så vaknade resten av huset och vi slappade hela dagen.. jag ville verkligen inte åka hem men jag va ju tvungen jag skulle ju upp och jobba dagen efter men de blev att jag sov 2 timmar i vilket fall men jag kom i tid till jobbet iaf.. =D
Jag vill verkligen säga hej då till Lina och Laura men men de får vi ta en annan dag.. Vi ska nog åka till London och hälsa på henne framöver.

Underbar helg i vilket fall.

tack till mina underbara vänner som står ut med mig =p
Nu ska jag se på fotbollen fan va spännande de är =D

Hejja sverige Friskt Humör Skjortan Hänger Utanför.. Hejja Hejja Hejja!!

/Doris I Bått & Gult

P.s bilder kommer från helgen när min jävla mobil funkar!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0