Tattoo!!

<Jaha då tatuerade man sig igår da.. de gjorde så där gör skönt mend e va värt smärtan den blev as nice..

Jesscia min störtsköna brud från Lugnås va med och Tina.. dom satt och skrattade åt mig medans jag gjorde snygga miner =p
Men jag gjorde världens fynd på stan när jag och jessica gick där.. först kl 1 så plockade jag upp henne i lugnås sen åkte vi till lidköping och åt på Elakemåns de va gott =D
Sen gick vi på stan och jag fyndade en tröjja för 99:- sen ett par jeans för 119:- de va fan inga pengar =D
Sen köpte vi en dricka var och så satte vi oss vid älven och tittade på alla måsar haha..
sen började vi tralla mot tatuerar studion och jessicas kommentar hela tiden:
- är du närvös??
haha Fan va hade skit kul =P

ja så de va går dagen de ja..

Idag har de inte hänt så mycket jag har jobbat och sen vart med Nemo och ätit sen bara varit Jo Jessica kom in en sväng och hämtade sin plånbok som hon glömde igår.. haha

Ne Nana Dax Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0