Jobbet idag *morr*

Jobbar EM idag da maskinen krånglade som vanligt för mig men dom 2 sista timmarna va väldigt trivsamma.
Men de har vart helt ok ändå får ju förklara för chefen i morgon hur de va för de va bara jag och en tjej till som jobbade inga reparatörer man kunde ringa eller nått sånt.. jaja iaf så fick jag de lite kul med vatten krig av min älskade bror sen på kvällen.. *snyft* Min LOKA :( haha ;P Love you my brother

Jag blir glad av att se dig ,av att bara få höra dig eller ja av att bara få tänka på dig.
Jag är glad att jag har fått träffa dig.
*Pust* Vad mitt hjärta slår hårt.

Kisses and Love/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag ska svara på din kärlek en dag.

De lovar ja dej.

O du ska få så mycket kärlek tillbaka.

Precis så mycket som du är värld.

O de är MYCKET de...



Love you to baby....

2008-07-24 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0