De senaste

Halolå hallå..
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag nu men de har varit mycket de senaste.
De har varit mycket nu med jobbet och när Zeke är borta nu och konmpisar familj och annan skit..
Har nu fått en ny vän som heter christian han jobbar jag med han är heltunderbar han tig med mig för att spela minigolf haha för andra gången i mitt liv och jag fick samma poäng som på AfterWorken 48.. haha men de va fan skit kul sen åkte vi runt i hans Ford 59 as ball och snygg =D
Så har vi sett på film as bra filmer med fina bilar i.. fast i nästan varenda film så misshandlar dom bilarna och de gör ont i mig =( men men de e ju bara film..

Sen har de la inte hänt så mycket mer jag va ju ute med Tina igår. Eller ja först va de ju förfest i igår kväll da hemma hos Robert och Nathalie sen gick jag coh tina till gabiel och snacka med Ray granne till Kim och Linus så blev de efterfest hos Ray as kul va de.. så jag coh tina kom hem kl 6 vi gick från ray Kl 05:30 och tina bor inte ens ett kvarter bort från Ray haha men de tog ändå en 30 minuter. =p så kan de blir i bland.

Sen är hjärtat lite kluvet för tillfället också men de får gå som de går.. man kan ju alltid vara vänner annars.
Synd att de blir så ibland för han är en underbar kille verkligen..
men mens om sagt de är dom de är..

Ha de så jävligt/ Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0