How Ever!!

Jaha så va nyår över och livet börjar igen... Nyårs löften? nej jag fortsätter att träna och söka jobb som vanligt!
Har blivit redigare också jag dricker inte lika mycket längre eller lika ofta..ska sluta röka nu iår med.

yeye.. vad har gått snett da efter nyår.. hm.. killar IGEN!! , livet överhuvudtaget kanske man ska säga.

Asså om jag ska va ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva jag sitter här i min säng, kom precis hem efter att ha hämtat min bil i stan igen och nu skriver jag här innan jag nu ska dra till stan och hjälpa sandra att fixa hennes naglar och senare på kvällen köra henne och Fredrik till en resturang och sedan till Bio (Dom firar 2 år).

Maria min lilla ängel har ju fixat mina kort nu som hon tog på mig för ett tag sen!
image35

Maria sa att man kan se lyckan i mina ögon på dom här korten, och de kanske man kan vad vet ja!
Skriv gärna en komentar så jag vet hehe =)

Och en sak till.. Och denna personen vet mycket väl vem den är..
Skriv sms och fråga om vi ska hitta på något och sen inte höra av sig under den dagen de kan jag förstå men när jag försöker ringa och skicka sms men du svarar inte iaf då fattar jag inte vad som e fel.. Jag tycker att de e dålig stil men de e inte de jag e mest besviken över utan att du hör inte av dig alls under flera dagar och sen hör du av dig för att du blir tilsagd att göra de, inte för att du har fattat de själv..
 
Jag skiter it jag orkar inte bry mig men tänk över detta för fan!

Nämner inga namn!

Jaja nu ska jag äta och en köra till sandra så jag kan börja med hennes naglar..
Puss kram och nyp i stjärten!
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0