Helg!

Visst denna helgen har varit helt ok.
Fredag: va Hemma hos Fia och Dante i Ardala på Avera party de va nått nytt. Sen stanade jag kvar där över natten för Fia´s dotter blev sjuk så där blev de en resa till KSS!

Lördag: Vaknade i Ardala slöade framför TV:n hos Fia Sen åkte jag hem åt och åkte till stan träffade Karin (Nemo) Tog en cigg med henne och en pizza bit sen åkte jag hem till Joel och där va även Jocke kollade på handboll (Sverige -Frankrike /Hata Framkrike) Dom vann dom jävlarna =(..
Jocke och joel drack men de gjorde inte jag.. alla tycker att jag ahr blivit konstig som inte dricker hehe men sånt e livet när man ska ha bebis (Vovve).
Vi åkte till Gabriel och spelade så jag fick 100:- av Jocke att spela för oss båda vinner jag så delar vi och förlorar jag så förlorar jag.. Vet ni vad jag gjorde???? Jag vann 800:- till honom de aset haha.. men jag fick ca 400 av honom sen... han vann asså 2000:- ja jag menar med 3 nollar efter på hela kvällen.
uch sicken röta.
vi gick till corners och dansade av hoss all rastlöshet =)
As kul hade vi sen blev de jätte varmt och som tur va så stängde corners då så man kunde åka hem och lägga sig och sova hehe..
För i morgon ska jag upp tidigt och åka och kolla på Bebis (Vovve) fast inte till mig utan till min bästa kompis.. de ska bli as kul =) =) =)

Jaja hoppas eran helg också har vart bra..

Puss Kram och nyp i stjärten /Karin (Doris)

Kommentarer
Postat av: Joel

Dans dans dans!!! :D

2008-01-20 @ 13:48:01
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0