Är de fel?

Är de fel att vilja försvinna ibland?
Är de fel att vilja dö för en stund och se vilka som verkligen bryr sig? , vilka som gråter och sörjer för att man är borta.
Vad jag än säger så blir de fel. jag säger att jag älskar dom men då får dom de till att jag hatar dom.
Jag säger att maten var jätte god detta har du gjort bra, och dom får de till att detta går ju inte äta va fan håller du på med?
jag försöker och försöker men vad jag än gör så blir de bara fel.
Jag vill förbättra saker, jag vill att folk ska uppskatta varandra för den dom är.
Men nej, Jag är den jag är och jag vill bli accepterad för de, men i deras ögon är jag inget,äcklig,inte deras.

Komentera gärna så att jag vet vad jag ska göra!


over and out /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0