Fredag!

Så va de fredag igen.. visserligen har jag inte skrivit nått på ett tag nu men.

De har la inte hänt så mycket de senaste. Har messt vart med Kim och sen har jag la inte gjort så mycket mer men i går (Fredag) så var de as kul.


Jag va ute med Karin (Nemo) och Evve och hennes kompisar, de va as kul förfesten blev hemma hos Nemos Pappa och där satt vi coh drack lite och så.

Sen blev de Corners träffade många roliga folk hehe..

Dansade som vanligt och hade enbart gör kul hehe.
Min Söta älskade bror (rickard) kom och hämtade mig i natt med så jag kom hem säkert :P


Ikväll (Lördag) blir de utgång med Brorsan nyktert antagligen haha..

Men först ska vi åka till Götene och hämta Tina så hon får komma hem, Hon har sovit i Götene pga jobb denna veckan.

Men de Ska bli så jävla kul att brorsan vill följa med ut för en gång skull hehe =)


Älskar min bror och alla som står vid min sida.


Over and out /Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0