Fias och Karin´s Roadtrip to Borås/Svenjunga 2008

Haha i fredags va jag och sofia på Road trip eller hur de stavas vi skulle till svenjunga och kolla på valpar.
Sofia va kartläsare haha och de gick ju som de gick först så körde vi 10 mil fel haha vi hamnade i Göteborg de va åt fel håll. Då kom vi på några roliga meningar som vi kommer köra med hehe typ


- "Men för helvete Peter skriv karlskrona"


Sen sa Sofia :
-Sväng här
Karin:
-Men va fan jag ska väl inte in på Ica
Sofia:
-Väg 42 raktfram


Hahaha vi hade så jävla kul så de va ju inte sant.. sen har vi konstaterat att Sofia är rädd för vatten haha
Sofia:
 -Aaahhh vatten Panik.
-Sofia jag hade inte tyänkt att dö idag.

Hejja väg 42 säger jag bara haha..
Alingsås väg 180  här kommer vi säger jag bara haha...


Men tillslut efter många om och men så kom vi fram och valparna va gudomliga sen skulle vi hem och de gick ju också käpprätt åt helvete haha.. vi åkte till Alingsås istället stannade på Bögens och åt mat de va gött se kom vi hem och så festade vi lite hehe :=) vi hade så jävla roligt...

Sofia Min älskade vän tack för att du följde med så jags lapp åka vilse själv hahaha =)


Puss PÅ sofia och alla andra so kände för att få en puss hehe
Hejja väg 42!!

Over and out /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0