nya datorn!

ja så hade man köpt sig en ny dator nu da.. haha den är inte stor de kan jag säga men jag ahr köpt den för att jag ska kunna jobba på "mitt nya jobb" eller ja jag ska börja jobba för min pappa.
Och då tänkte jag att jag kan inte inte jobba med min gamla dator som snart ramlar i bitar utan då köpte jag mig en ny.
Typ alla säger men fan en sån dator e ju kass osv men jag trivs som fan med den..
kanske är dax att berätta vad de e för dator?
De är en Eee PC 9 tums den ä lika stor som ett A5 papper =D
men den
är lät att ta med sig och den är händig och bra så jag trivs :D

så nu sitter jag coh min pappa här i data rummer ochs kriver i kapp ... men jag vinner :D

Annars är allt jätte bra.
dansen har nu slutat för sesongen men de kommer snart tillbaka :D

Ikväll sommer sofie hem till oss och de blir la ganska lugnt ikväll ändå skulle jag tro..=D



Love you christian av hela mitt hjärta är så lycklig att jag har dig.
Puss puss och snart är de ju så smiter dom blåa tomtarna ut i från loftet :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0