Julklappar :D

ja då sitter jag i vinninga hos min mamma och pappa och slår in julklappar hehe.. vem vet jag kanske slår in någon till just dig ;)
Ne mamma och jag har kokat julskonka sen har jag och pappa kollat på Tv och myst lite
Sen så tänkte jag att jag skulle slå in dom sista julklapparna för nu är de ju bara 2 dagar kvar.
Altså dan före dan före dopparedagen :D

Yeeey... jag ska fira min jul med chirtsian <3 min svärfar och mamma och pappa så klart da.. och de blir en sån där jul som man hade när man va liten typ.. de ända som fattas än så länge är morfar och att snö som man hade på den tiden :D

Ne nu ska jag försöka få mamma och pappa att gissa vad dom ska få heh :D

Puss och kram och god jul på er alla tomte nissar och renar där ute i världen ;)

Kommentarer
Postat av: rocco och nelli

Voff Voff hoppas ni haft en mysig jul och att nyår blir lika bra eller bättre Voff

2008-12-30 @ 16:48:45
Postat av: wunderbaum mästaren

god jul och gott nytt år på dig blondie.

2008-12-31 @ 08:57:54
URL: http://shadowlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0