Underbara tider!

Denna helgen har jag bara vart hemma med Christian de har vart helt underbart + att min älskling har köpt en ny leksak..
En Honda Shadow 97:a as snygg..
De ska bli kul att ut och åka på den.

Så nu har han en Ford 59:a Cab, mercury 51, en oldsmobile och en Shadow.
De är många goa bilar och en goo mortorcykel.
Men favoriten än så länge är ju Ford 59:an hihi..Älskar honom så otroligt mycket så de är inte sant.
jag vaknar varje morgon med honom och tror att jag fortfarande drömmer.
Att allt är för bra för att vara sant men de är sant och han är min.
Har aldrig kännt mig så mycket människa som jag gör nu.
Han accepterar mig så mycket för den jag är och han vill inte att jag ska ändra mig ett skit.
Äntligen så Har jag hittat min dröm prins.

Blondie min älskade Kaka jag tackar dig för de du har gjort för mig och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, Finns ingen som kommer att ta din plats.
Love you My friend.

Kisses and love but only to you my Christian.
The rest of you can get a hug.
=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0