Så lycklig!!!

Ja äntligen är Karin Svahn lycklig för första gången i sitt liv..
Denna känslan är underbar jag är verkligen glad att jag har träffat dig.
 
Denna veckan har varit denn bästa veckan i mitt liv verkligen.
Kunna Kramas och pussas och Mysa när man vill.
Helt otroligt att jag hade glömt av hur denna känslan kändes... Fast sist man kände så här så va de inte alls så Självklart som de känns nu.
jag är nu Trygg och självsäker, jag är så fruktansvärt lycklig så alla som vill mig illa kan ta sig i röven och sluta skratta för att jag är liten på jorden.. För nu era faan skap så ska ni se en Karin Svahn som är lyckligare än någonsin förr.
Äntligen kan man se att de finns hopp och kärlek..

+ att idag har jag namnsdag =D

Ne nu ska vi äta för nu är maten klar.

Pusss O Kram från den lyckligaste Karin som finns på denna jord.

Kommentarer
Postat av: Pejje

Är glad för din skull. Håller tummarna för er.

2008-08-03 @ 01:54:09
URL: http://vettew.blogg.se/
Postat av: jess

Är såå glad för dig gumman!! ring mig nån da:) sakar dig :)

2008-08-03 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0