Ännu en underbar helg!

Ja då va de helg igen da.
Denna helgen har Sofie kommit hit, Sofie är Christians dotter.
så de blir väl min plastdotter nu da =P
Jaja i vilket fall så har de varit jätte mycket nu när hon är.
I går (fredag) så Gjorde vi inte så mycket vi lagade Pannkakor och kollade på film sen somnade sofie.
Så christian och jag gjorde så att vi kollade på Yrrol och sen gick vi och la oss och somnade så gott så gott.

Så vaknade vi i dag da (Lördag) vi duschade sen vaknade sofie och vi åt frukost.
Sen va de lite tv och så som gällde och ut i garaget.
Jag gjorde så att jag åkte ut till Vinninga en sväng och hälsade på mina grannar.
Sen åkte jag ut till Christian och Sofie och Dennis som var i Hovby och mekade med bilarna och kollade på Dennis nya bil Kermit =p
Den är Lime Grön Suzuki en mini Jeep.

AS FUL HAHAHAH!!

Och nu då så är de Lördag eftermiddag/ Kväll och Dennis kom precis innanför dörren med sitt stora leende hahaha..och en påse med öl i hihi..

Så schemat ikväll blir film, natta tösen, skratta och bli älskad.

Love Christian to day and for always.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Puss kram från en lycklig Doris/Karin
Love Love
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0