Vi ses i morgon Brudar!!

Fy fan va kul jag hade igår de kan jag säga!
Jag ,Nemo och Blondie satt hemma hos Nemo´s pappa Kalle och drack lite vin och åt räkor o grejjer as kul och lugnt och skönt ingen stress alls... Kalle tog fram Gitarren och började spela och vi sjöng =)
I vinet la vi Vindruvor dom va goda.. sen när vinet va slut åt vi Vindruvorna och alla vet ju att i dom finns de mycket Alkohol hehe =) Så vi sa som vi alltid säger "Vi Ses I Morgon Brudar" och mycket riktigt haha...
När klockan slog 1 gick vi till Corner´s och dansade och hade as kul..
När klockan slog 2 gick jag och Nemo hem till Kalle igen och drack mer vin och sen gick vi på efterfest hos jocke de va också väldigt trevligt!

Sen blev de däcket haha men kul hade vi!

Tack Nemo för en underbar kväll tack för att du tog ut mig så jag slipper tänka på allt!

Love and Kisses to my Girls /Doris

Kommentarer
Postat av: Blondie

ingen fara kakan....;) va gör man inte för sina vänner =D ps. ny blogg har ja me....=P

2008-04-12 @ 19:41:32
URL: http://tfbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0