Fått korten!

Fan va nice i fredags va jag I GBG och fotade lite de va as kul. och idag fick jag korten Jag blev riktigt nöjd faktiskt...

Fredags: Karin Vallin och Linus (Fisken) Nyberg följde med mig till GBG Och vi gick på stan och flummade oss och så som vanligt folk gör ..hmm.. =) sen kvart över 4 s skulle jag Modell Fotas och mycket riktigt så gjorde jag de.. sen va jag tvungen att köra en Karin (nemo) för hon skulle börja jobba och de gjorde hon på kvällen där så åkte jag Och Linus till kållandsö Hem till Mia och firade henne för hon är nu en gamal dam hela 20 år hehe...
de va väldigt trevligt trotts att man va nykter hehe..

Idag så åkte jag och Karin (Nemo) till GBG igen da för att kolla på Modellkorten jag tog på fredagen och valde och grejjade men de va inte lätt nej nej tro ej de hehe..

Åkte iaf vilse och hade oss as kul va de.. tack nemo för detta.

Här kommer några kort men inte alla hehe de blir ett par hehe =)

    

Kommentera jätte gärna!!!

Over and out /Doris

Kommentarer
Postat av: Joel

Skitsnygga bilder. Min favorit är nr 1. :D
Vi får ta en dag och fota du och jag. Vet att vi sagt det länge nu men vi får ta tag i saken. Hur är allt annars då?

2008-04-02 @ 23:07:17
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: Sofia

För jag har mest en puma te kompis!!! SÅ JÄVLA HOT!!!
love yoou pussas med min hallongrotta

2008-04-03 @ 18:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0