Lördag & Söndag!

Jaha så har de varit en lördag och en söndag nu da.. i går (Lördag) va jag hos min moster YEEY vad roligt de inte va. Körde dit och hem sen när vi kom hem så dog jag en liten stund på soffan innan jag åkte in till stan och träffade Sandra för ovanligheten skull.. Jag mötte upp henne och vi gick till corners (jag är nykter) vi hade ganska kul bara att en gubbe med hatt följde efter mig och Sandra ena stunden pratade han engelska och andra stunden pratade han svenska och tillslut lite danska.. ja han va la skitzofreen eller hur de stavas... så länge han inte träffar mig igen så e de lugnt :D Ne men vi blev vän med Black Jack tjejen as rolig brud :D
Så vi dansade och hade roligt som vanligt fast jag va nykter.. Sen gick vi hem ganska tidigt och gick och la oss jag va helt slut och de va skönt att sova.

Söndag: På söndagen så vaknade vi och åkte till Mc Donalds de va väl ingen hitt för min mage direkt men jag fick i mig lite iaf.
Efter maten åkte jag hem och la mig framför soffan och dog en stund då med.. sov i typ 3 timmar de va gör skönt..
Vaknade kollade på Tv ringde till sandra.. hon va också helt slut elle ja ( bakfull) ;)
Så jag la mig en stund till försökte äta igen men de gick ju så där da.. Började skicka massa sms tillfolk och till slut när man e trött i tummen så får man ju helt enkelt ringa upp dom haha :D

Nu är de inte långt kvar hihi :D
Fan va gött. men de får ni läsa mer om en annan dag :D

Puss och hej /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0