Då Bär Det Av!!!!

Så nu är de dax att åka till Sundsvall idag da.
De ska bli så jävla kul att komma bort och träffa nya människor.

Tiderna är:
Avgång från Skövde 14:45
Framme i Stockholm 16.45

Vänte tid i Stockholm 35 minuter 
Under den tiden ska jag träffa Robert (en gammal klasskamrat)

Avgång från Stockholm 17.22
Framme i Sundsvall 20.46

Sen när man e framme ska man börja flumma som fan hihi... inte en lugnt stund :D

De e ju tur att de går fort iaf bara 6 timmar med X2000 :D
Haha nu du Mathias nu kommer jag mohaha :D

Inte den Mathias som alla tror de e faktiskt en annan :P

Ni får gärna ringa och störa mig hihi :P


Puss på er NU sticker jag //Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0