Tränings dag =)

Idag har jag, Fia, Mia och Cristian vait på sockerbruket och tränat.. de va as kul vi tränade i 3 timmar..
2 Timmar bara lyfta skrot  och sen 1 timma med bas pass as kul va de.. jag vill bara träna mer nu känner jag så jag kanske tar en liten kvälls promenad ca 2,5 km sen vem vet...

Vi tränade..
Armar
Rygg
Mage
Rumpa
Lår
Vader

Tja alla muskler som finns i princip =P
Träningsvärk i morgon jo tack :D

Ne så nu har jag börjat mitt nya liv... Jag ska börja träna och försöka sluta röka och lyckas med detta..
Få mina muskler och magrutor tillbaka.. :P

Detta ska bli jätte kul... Tack till Fia, Mia och Cristian för att jag fick följa med..

image20


Hehe eller inte riktigt kanske =)

Puss Hej /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0