Sundsvall / Åre

Jaha då ska man berätta sin lilla resa i den stora vida värden haha :P

Onsdag 31 Oktober: Åkte jag med tåg tfrån Skövde till Stockholm.. där träffade jag Robert som jag inte har träffat på ca 3 år as kul fast de bara va i typ 30 minuter haha :D
Satte mig på tåget i stockholm till Sundsvall... under den tiden på tåget ringde nog var ända människa i min telefon bok as kul att tjöta ju :D
Kom fram till Sundsvall och visste inget var jag skulle ta vägen men visst de blir nog bra tänkte jag så jag stod där haha... tillslut ringde mathias då som tur va så han sa vart jag skulle gå. Stod där och väntade och väntade och till slut så kom han och hämtade mig och fy far åt helvete vad kallt de va där upp jämfört med här nere..
Så vi åkte till Big Boy och köpte mat (hamburgare) :p åkte hem och åt de... 
Träffade Katterna :D Molle och Tuffsen as söta ju... jaja sen gick vi och la oss typ för jag va as trött... 

Torsdag 1 November:
Vaknade åt frukost, borstade tänderna, packade i ordning dom grejjerna som man redan hade stökat till hihi...
Satte och i bilen åkte till Systemet och handlade goda saker där :D
Efter de åkte vi till Söråker och hämtade Jonas och Karrou (trevliga människor haha) Satte oss i bilen och drog i väg till åre :D yeey rock and roll in the car :D
va hade as kul... sen stannade vi på ICA i åre och handlade mat :D *Mums* fan man måste ju ha lite käk i magen :D
Sen Åkte vi till stugan åå gud va mysig den va.. perfekt stor och allt.
Karrou och Jonas sov där uppe på övervåningen och jag och Mathias där nere..
På kvällen blev de "lite" hemma fest de va riktigt kul Karrou och jag lagade tacos och killarna spelade Tv -spel haha (pojkar eller vad säger ni ;) ) Tja efter vi hade ätit drack vi lite till och spelade Finans (Någon konstigt spel mathias hade med sig) fattade messt inget men han tyckte de va gör kul :p Och de bästa av allt DE FANNS BASTU!!! Drack lite öl och cider as gött <:D

Party party God Natt :D

Fredag 2 november:
Yeey morgon!!! är de första man tänker och förstås fan va gött att inte vara hemma :D
Spelade Tv-spel och åt frukost sen drog vi ner till åre "City" :P Köpte mer Alcohol :D till Jonas :p
Han e som en svamp haha... och själv klart köpte vi ett nytt spel Cluedo :D as kul.
Spelade de en stund och drack "Lite" Gjorde i ordning oss för Fest :D Så vi ringde Taxi och drack Igen haha...
Åkte ner till åre gick på krogen "Dahlboms" men en jätte trevlig vakt som hette Jenny... Karrou och jag vi rusade till baren men en gång coh flirtade lite med bartendern :D
De va gott.. Sen skulle vi gå till en annan pub som hetter Bubblan men den va stängd då träffar vi Fiskbullen *BLÄ*
En jävla idiot som letade efter Fiskbullar och jag hade inga fiskbullar så då blev de bråk... jag har blåmärken överallt :( men men kul hade jag iaf när jag spottade han rakt i ansiktet och vände på klacken och gick :D 

Efter de så tog vi taxi hem och åt köttbullar :D sen hoppade vi in i bastun igen och drack öl och hade enbark gör kul haha... sen duschade vi flummade lite och gick och lade oss ZzZzZz :p men inte Jonas inte nej nej... han drack änu mer och ramlade rakt in i min och mathias dörr med huvudet haha fina bulan han fick haha.. Bra Jonas

Lördag 3 november:
Vaknade åt frukost.. Doris,Goja, Karin =Jag va inte på bra humör alla ringde och klagade över allting som hade hänt här nere i Lidköping men men de blev bättre på kvällen... Mathias och Carro lagade mat och Lekte doktor haha.. Så söta va dom :p

Spelade en massa Tv spel ,poker och annan skit haha :D

Söndag 4 November:
Packade alla saker och städade stugan spelade Tv-spel Sen bar de av hemmåt eller ja inte hem för mig men hem till Sundsvall.. Åkte hem till carro och fikade med hennes föäldrar i Ljustorp De va gott.. sen bar de av till Söråker och där tro de eller ej åkte JAG skridskor haha..Jag ramalde inte som tur va med alla blåmärkan jag redan hade innan.. De va skit kul... sen åkte mathias och jag hem till honom... och kollade film och badade och gick och la oss..

Måndag 5 November:
Mathias åkte till jobbet och jag sov lite till sen hade Goja bara tråkigt hon va hemma hela dan och kollade på Tv...
Sen kom mathias hem på kvällen och åt senva de träning för han ... jag stannade hemma de va för kallt för mig haha :D
Sen kollade vi på Tv och gick och sov så de hände inte så mycket den dan men vänta bara..

Tisdag 6 November:
Mathias åkte till jobbet och jag gick upp ringde min släckt som jag har där upp i Sundsvall.. träffade Inger och Karl-olov som dom heter och åkte till min Farmors grav och tände ljus.. de va fint jag har ju inte varit där uppe på 11 år..
Så de va fint att se.. sen åkte jag och Karl-Olov till knaust hotel.. de e också släcktingar till mig som startade de så Ja har ni hört talas om Knoustarna så e jag släckt med dom. Så jag fick nyckel till alla rum de va jätte kul att se.. så jag köpte Historie boken om hotellet. Sen gick vi på stan lite och så de va jätte kul att få en rund tur i Sundsvall..
Sen körde han och Inger hem mig till Mathias.
Mathias kom hem och vi åt sen åkte han till träningen och då va jag så rastlös så jag städade typ hela hans lägenhet haha... ja jag vet att ni tycker att jag är knäpp men vad ska jag göra då orka sitta och titta på TV hela tiden ööhh NEJ!!!
Sen på natten kl 20 i 12 gick mitt tåg då var de dax för mig att åka hem :( Så från Sundsvall till Ånge sitta där själv i 2 timmar mitt i natten för att vänta på nästa tåg komma på de tåget från Ånge till Stockholm Byta i Stockholm SJÄLV!! Men de va inte så svårt som jag trodde jag va gör nervös för de för Jag + lokalsinne= 0 Men jag klarade mig åkte från stockholm till skövde fick springa till Bussen i skövde för att komma till Vinninga.. och nu är jag hemma Så jag har inte ens koll på hur länge jag har varit vaken men de e runt 30 timmar nu.. Dax att sova snart... neee onödigt :D

Ont i röven har jag men tack så mycket de borde stå skyltat VARNING KAN FÅ ONT I ÄNDAN!!!!

Så nu vet ni nästan allt jag har gjort sen i onsdags :D
Hoppas ni också tyckte de va kul för de tyckte jag :D

Puss på er alli hop //Karin eller Karrakarin som Karrou säger

P:s (Opera röst) Brokback Mountain :D eller vad säger ni folket uppifrån :D
Ha D




Kommentarer
Postat av: Karrou

hahaha! :D Underbar tid! :D Fifan vad roligt det var! :D Måste göras om ! ahaha! :D

2007-11-07 @ 15:16:29
URL: http://kthunstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0