Movie Night With Doris And Nemo!!

image6Det började med en skräckis.. "Dead Silence"
Dead Silence vad jätte bra.. Nemo och jag satt fast klistrade i soffan hihi..

image7Andra filmen var "Van The Man The Rise Of Taj" Stört skön film.. Skrattade som fan eller vad säger du Nemo?? :P

 Nemo undrar var är chipsen.. ÅÅÅ nej dom e slut :(

 Men de fans några smulor kvar *Pust & Flämt*
 Fast klistrade i soffan... :D

image11 Som sagt komedin va "RÄTT" bra haha


Underbar kväll som vanligt Nemo och Doris.. fast Doris mins ju inte vilka filmer som hon har sett så hon måste ju lägga ett inlägg här för att komma ihåg... Nemo var enbart liten och bortkommen i soffan som vanligt :D

 Vänner för alltid jag och min Bingo eller oj jag menade Nemo :D Glömde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0