Lugnt du kan ta mig =D

Så igår va de Lördag.. Jag gick över till min granne maria för att ta en glas vi ;) de blev ju inte bara ett utan ett blev 3 glas och 3 Glas blev 2 flaskor hehe.. de va gott *mums*
Vi hade jätte kul.. *A men de e lugnt du kan ta mig * haha de va den meningen som va hetast igår haha.. blir ni förvånade om jag sa att de kom ifrån mig från första början hehe..

Linus och henrik skulle prata om nått och då slank de bara ut hahaha.. jag har nog inte skrattat så i hela mitt liv hehe.. De bara kom jag har ingen aning om var de kom ifrån heller haha...De mobbade mig för hela kvällen.. sen kom Oskar då blev de liv i lådan hehe.. kul som fan.. Kort stund efter att Oskar kom så gick jag Linus och Oskar hem till mig jag va så hungrig *MAT* SÅ vi åt lite och sen gick linus och Oskar hem..

Men så ni vet de :P Du kan ta mig.. väldigt bra replik haha LOL...

Haha ja blond och begåvad haha.. Puss Hej / Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0