Love Is Life FFS!!!!

image17

Kärlek de e bra skit egentligen... Tänk er lixom att vara kär... När man ska sova så lägger man sig ihop med den man gillar och på morgonen när man vaknar så vaknar man ihop med den personen också.. helt underbart!

Visserligen e de jävligt gött att vara singel också för man slipper all avundsjuka och lögner o skit.. men inte om man träffar den "perfekte"  Han finns väl inte men man kan ju hoppas =)

Tänk en kille som inte är avundsjuk utan man får gå på krogen med sina kompisar och festa och ha kul.. fast samtidigt vara gör mysig och vilja va hemma och mysa ..sätta på en film och tända lite ljus och bara va och mysa..
Fast självklart ska man ju ha kul också haha.. kunna skojja och göra samma saker som man tycker e kul... ja helt enkelt lika på sätt och vis =)

Underbart de där om man tänker efter.. här sitter jag singel och helt själv men visst jag mår bra av de med men bara att ha någon som man vet tycker om en och vill hitta på saker e inte helt fel de heller...

Nu kommer vi till problemet...
Alla killar e fega!!
Nu menar inte jag att de e bara killarna som e fega visserligen men i mitt fall om man säger så så träffar jag bara killar som e fega.. dom vågra inte visa vad dom känner för dom e rädda.

Antingen Svartsjuka, Rädda för Förhållanden, Vill bara ha sex inget mer typ inget mys efteråt utan dom bara vänder ryggen till.. och hällst av allt... Vågar inte säga vad dom tycker om, dom tycker om tjejen så säger dom de inte utan dom tror med en gång "de e ingen ide för hon tycker inte om mig på de sättet eller de kommer aldrig att funka"
SÅ jävla löjligt... om man inte vågar prova hur fan ska man då kunna veta om de e värt nått??

Jag e ju sån att jag e frammåt jämt lixom jag skämms inte... varför ska man göra de??
Fan Satsa =)

Ni killar & Tjejer som läser denna så här tycker jag för er!

Killar Våga mer.. blyga inte men sen får ni ta ett Nej om de e så men så e de för tjejer med.
Tjejer.. samma jäller er..

Fast vad jag tycker så vågar tjejer visa vad dom tycker mycket mer än vad killar gör.. men de e ju bara vad jag tycker... :P

Och att vara Olyckligt kär.. fy fan vad de e jobbigt elle åå my god.. Blä för de säger jag.. hajje men..

Pojkar och Flickor där ute som läser detta.. läs och ta efter nu!!! Visa om ni tycker om någon de visar oftast bra resultat ;-)

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0