Life Sucks Some Times Thats All!!

Livet är en enda stor gåta!
Livet är ett stort spel som handlingen är frågan varför.

Livet går ut på att man ska hitta sina svar till sina frågor då kan man dö i frid.. dom som inte hittar sina svar kan väl inte dö lyckliga?

Jag har en jävla massa frågor men vem ska man ställa dom till? jag söker i musik..
Musiken är mitt allt utan den skulle jag aldrig överleva där hittar jag mina svar.

Finns de något skönare än dom steg som leder bort?
Men de kan vara skönt att bara försvinna ett tag.


Varför alla dessa lögner?
varför alltid jag?


Alla dessa varför som man vill ställa sig men aldrig kan få svar på.
Hur man än försöker gömma sig så hittar dig verkligenheten alltid.


Men jag vill känna tro... Jag vill känna att någon vill vara vid min sida.
De finns ingen där..


Under ytan e jag alltid liten där finns de skratt och gråt.
De spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar, svaren är en viskning i en värld långt borta.


Jag är inte sån som kryper för människor men snart orkar inte mina knän att bära
mer



Detta är bara lite vad som rullar runt i mitt huvud.. Som näst in till alltid finns där.
Varför tänker man så mycket när man e ensam?

Yeye.. Life suck some times thats all

 Peace,Love and understanding och fred på jorden så klart ;-) //Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0