Att man kan Hata en person så mycket!!!!

Ikväll har jag haft de jätte trevligt.. tills du kom in i bilden igen.. kan du inte ge dig efter 4 snart 5 jävla år!?!?!
Jag satt hemma hos Nemo(Karin Vallin) och drack hade jätte trevligt.. sen gick vi till Corners (Pub) Och drack hade gör skoj sen Kom du.. VARFÖR??? jag fattar inte du har inget i Lidköping att  göra över huvudtaget..
Åk hem och dö eller nått för jag vill då fan inte se dig!!! jag hatar dig och de vet du
För jävla synd att min vänner stoppade mig annars hade du suttit hos polisen just nu din jävel... eller på/i en kyrkogård.. jag hatar dig något så enormt så du kan inte ana... du har förstört 5 år av mitt liv och de ska du få Fan för..

Ett rent jävla helvete// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0