Roligaste helgen Någonsin!

Fy fan vilken rolig helg detta har varit..

Fredagen: Firade, att jag har fått körkort med kompisarna Bandra, Banna och Fiisen först va vi hemma hos Bandra /Pape och Bedrik och drack cider och hade sköjj... jag drack bara 2 cider för jag hade typ ingen lust att dricka.. sen kom Fiisen och vi åkte till krogen da.. Bandra och Banna åkte till stadt medans jag och Fiisen åkte till Gabriel Och tog en öl Sen drog vi också till Stadt... de va inget vidare liv där så vi drog till gabriel igen da där mötte vi Oskar och hans kompisar. Vi hade as kul.. när Gabriels stängde åkte vi runt med Oskar och hans kompisar i Oskars bil.. och fy fan, så roligt har nog jag och fiisen inte haft på år och dagar.
Jag skulle ju sova hos Fiisen så vid 4 va vi hemma haha.. och dagen efter hade jag sån träningsvärk i magen av allt skratt så jag visste inte var jag skulle ta vägen.

Tack för en jätte rolig underbar kväll


Lördagen: Satt hemma hade as tråkigt.. då ringde telefonen.. då tänkte jag "yeey Kompisar" och mycket riktigt så va de en vän =)
De va Blondie som ringde och frågade vad jag skulle hitta på denna afton..och jag sa att jag ska inte göra nått typ..
Så Jag och Karin (Blondie) Körde Karin (Nemo) Ja jag vet många Karin... Iaf till skara för hon (Nemo) skulle jobba sen drog vi till skövde för vi visste att hanna (en Kompis) Skulle jobba på bogrens + att Karin (Blondie)´s Ragg va dum... så vi drog dit.. och dansade nått så in i helvete och kul va de fast jag va nykter =)
Så kom de fram en as go snubbe (Idol Kallade vi honom) och dansade och fick bort den där jävla kinesen som varit efter oss hela kvällen... de va kul..

Söndag: Varit i stan och gått på stan med Henke, han köpt julklappar till sin familj.
Sen va med Linus (Fisken), Oskar och steffo kollade på film, flummade runt och åkte bil till stan.
Och nu ligger jag här i min säng dan för doppare dan... eller ja de e ju julafton nu för klockan e efter 12 men ändå =)
Och tänker på min roligaste helg på länge.

Tack till er jag har haft roligt med Puss, Kram och nyp i stjärten /Karin

P.s och ha en Jävligt God jul alli hopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0