Projektorn :D

Fan va jag e bra de vill jag säga hehe..
För några veckor sen så köpte jag coh pappa högtalare och en stor 98 tums duk..projektorn hade vi ju redan.
Och igår så började jag med att kopla ihop allt detta, började skruva upp duken på väggen och sen börja kopla sladdar de va roligt :D
Min Älskade far satt bara där och sa "Du fixar detta själv jag behöver inte göra nått"
Och mycket riktigt jag klarade fan att koppla och fixa o dona själv och då menar jag helt jävla själv hehe..
Fan de e sant som en kompis sa "Du är inte dum bara för att du e blond" haha han hade rätt hehe..

Så nu har jag värdens bästa ljud och bild i mitt vardagsrum fan va jag äger :D

Ikväll blir de inflyttningsfest hos Coffe (Uttern) och sen blir de la pubben men tar de nog jävligt lugnt ikväll ändå.

Så nu vet ni alla som läser detta att jag är bäst :D

Puss o Hej /Karin

Kommentarer
Postat av: Joel

Du e bäst!

2007-12-08 @ 16:01:06
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0