Juldagen!

Var ute med mina älskade bästa vänner igår... vi satt hemma hos sandra marklund de va Fiisen,mia,mia, christian,johan, sandra då så klart och jag... sen kom karin vallin den lilla busungen hehe..
Vi hade as kul.. vi satt hemma hos sandra då som sagt och drack spelade kort och hade underbart trevligt.. sen blev de Cornser och där fy fan va roligt de va men de va kallt i bara kort kjol och linne de kan jag lova :S

Iaf sen blev lilla Karin (Doris) så full så hon kunde knappt stå och hon skickade en massa sms och tjötade på lilla oskar =) (Ber om ursäkt om jag va jobbig)
Men men jag e sån ibland.. sen iaf så har inte jag varit på efterfest sen jag fyllde typ 18 då så jag stack på efterfest med Karin (Nemo) Peter, Fläsk och Oskar hem till Peter as kul va de.. sen sussade Goja/Karin/Doris sött hehe hon blev lite full och trött hehe..

Vaknade idag då den 26 December trött som fan sen fick man gå igenom hela san i denna korta kjol och där de står (VA UTE PÅ KROGEN IGÅR) i pannan typ... för att hämta bilen... + att de är mellandags rea nu Gör kul öööhh nej!!!

men till slut kom jag hem o Gud va skönt de va att lägga sig i soffan i mysbyxor och stor T-tröja och bara va... Underbart...

I morgon 27 December ska Nemo peter och jag åka till GBG och mellandags shoppa lite hehe.. kanske ska pierca mig med men var de får ni inte veta haha.. sköjja..

God natt då och hoppas att alla som läser har haft en bra jul för de har jag haft.. ihop med Karin och min gamla svärmor = Underbar!!

Puss kram och nyp i stjärten /Karin (Doris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0