Haha Modell :P

Haha igår va de så jävla kul... Mia (kompis från stan) Va i skolan och hon går ju då istet så hade hon en lektion med foto så ringer hon till mig och Fia som sitter på Gabriel (cafe,resturang,Pub) och frågar om vi vill vara modeller..
Fia va ju sminkad och såg jätte fin ut så de va ok men jag haha.. nej nej.. inget smink inte gjort iordning mig alls och en keps på huvvet haha.. så fin va jag.. men de bli vet ok kort iaf coola kort om inte annat..
Här ska ni se:
 Socker Söta Fia!!
 Jag slit och dra i tröjjan :P
 Crazy jump :D

Så jävla kul hade vi hehe..

Jaja nu såg ni dom.. Puss /Karin


p.s komentera gärna :D d.s


Kommentarer
Postat av: Joel

Snyggt. :D

2007-12-02 @ 23:41:28
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0